خرید آسان و آسوده

سایت های مورد نیاز شما

اگر نیاز به اطلاعات مختلفی دارید به سایتهای زیر رجوع کنید.

۱۳۸۷ تیر ۲۴, دوشنبه

کاربا sub7 (قسمت اول)

اول از همه باید ip آدرسی را که برایتان Email شده را در قسمت destination قرار بدهید و برای port هم اگر use random port را انتخاب کرده باشید همان port
بازی که برایتان Email شده را قرار دهید و اگر نه همان port مخصوص sub7 یعنی 27374
را قرار دهید . سپس دکمه connect را زده و sub7 شروع می کند به وصل شدن به کامپیوتر
قربانی.اگر password برای سرور گذاشته باشید آن را از شما می خواهد و بعد از پرسیدن password می نویسد connected . یعن شما به کامپیوتر victim وصل شده اید .خوب حالا نوبت در آوردن پدر victim است .
Shortcuts >
در اینجا چند shortcut وجود دارد که برای در خواست های بعدی می باشد و از این قسمت رد می شویم چون در بقیه قسمت ها توضیح داده می شود .
Connection >
1) Proxies:
اگر شما از proxy استفاده می کنید از این قسمت می توانید استفاده کنید البته نیاز هم نیست که حتما در صورت داشتن proxy این قسمت را کامل کنید .
2) Pc info:
در این قسمت می توانید اطلاعات را از کامپیوتر victim دریافت کنید .
3) More pc info:
مثل گزینه قبل می باشد ولی اطلاعات بیشتری را به شما می دهد .
4) Home info:
این قسمت برای مشخصات محل زندگی victim می باشد و فقط در صورتی که این فرد در
USA باشد این قسمت را به شما نشان می دهد.
5) Server option:
در این قسمت می توانید تنضیمات سرور را عوض کنید مثلا password سرور را عوض کنید(set password ) .یا اینکه سرور را از روی کامپیوتر victim پاک کنید (به فرض اینکه کارتان تمام شده و password مورد نظرتان را پدا کرده اید و دیگر نمی خواهید برایتان Email بیاید پس سرور را از بین می برید )(remove server ). می توانید port را عوض کنید (change port ). می توانید در آن موقع خاص سرور را خاموش کنید یعنی آن موقع دیگر نمی توانید connect شوید و از سرور هم disconnect می شوید (close server ).می توانید password را از رو سرور بردارید (remove password ) .می توانید سرور را از دوباره اجرا کنید پس اگر این کار را کردید از دوباره برایتان Email می آید ( restart server).می توانید سرور را از روی یک file از روی کامپیوتر خودتان update کنید (update server from file ) یا از آدرس url آن را update کنید (update server from url ).
6) Connect commands:
در این قسمت می توانید دستوراتی را به سرور بدهید ولی اگر بخواهید مثلا password های yahoo را hack کنید زیاد به این قسمت نیاز ندارید ولی می توانید خودتان یک دستور خاص به سرور بدهید مثل email جدید و چیزهای دیگر...
7) Others:
"web status " همانطور که از اسمش پیدا است web status سرور را نشان می دهد .
"web download " به شما اجازه می دهد که هر فایلی را که می خواهید از هر web site برایتان روی کامپیوتر victim download,می کند .
8) Scanner:
در قسمت remote scanner شما می توانید هر range دلخواهی از ip را به آن بدهید و sub7 شروع می کند به scan کردن برای پیدا کردن پورتهایی که آلوده شده اند .(Infected port). در قسمت local scanner هم شما می توانید IP شروع و پایان را به آن بدهید و یک port مثلا 27374 که مخصوص sub7 است و فقط برای همین port خاص برای شما scan می کند .
Key / messages >
این قسمت در مورد کارهایی است که می توانید با keyboard وvictim انجام دهید و می شود گفت برای hack کردن ID مهمترین قسمت است .
1) Keyboard

I) open key logger
دراین قسمت می توانید تمام چیزهایی را که victim در حال type کردن می باشد را ببینید و دریافت کنید و شما می توانید این قسمت را enable یا disable کنید . قسمت دیگری را هم که دارد این است که می توانید جای دکمه های خاصی را با هم عوض کنید مثلا وقتی victim می زند "p" type شود "w" .و قیافه طرفتان را این طوری کنید .
II) Open logged keys:
در این قسمت میتوانید تمام کلید هایی را که سرور save کرده ببینید .
نکته : از این 2 قسمت می توانید برای hack کردن ID طرفتان استفاده کنید . مثلا برای victim Email بزنید و وقتی دارد ID و password را وارد می کند شما می بینید .
III) Send keys:
در این قسمت می توانید پیغام به victim بدهید .فقط کافی است در فضای خالی پیغامتان را بنویسید بعد send keys را بزنید .
IV) Disable all keys:
در این قسمت می توانید تمامی دکمه های keyboard طرفتان را قفل کنید . بعد از این کار victim هر دکمه ای را که بزند چیزی type نمی شود.
V) Re-enable al keys:
در این قسمت می توانید تمامی دکمه هایی را که قفل کرده اید به حالت اول بر گر دانید .
2) Matrix
این قسمت یکی از جالب ترین قسمتهای sub7 می باشد . در تین قسمت شما با زدن دکمه "start matrix" سرور یک صفحه روی کامپیوتر طرف باز می کند که victim هم نمی تواند آن را ببندد و شما می توانید با victim در این قسمت chat کنید و معمولا به خاطر ترسی که victim پیدا می کند منجر به restart کردن کامپیوتر توسط victim می شود . ضمنا در این قسمت می توانید range background و range font را هم تغییر داد .
3)msg manager
در این قسمت می توانید به کامپیوتر victim پیغام بدهید .فقط کافی است متن را بنویسید و دکمه
Send را بزنید. این پیغام به کامپیوتر victim فرستاده می شود .
4) Spy manager:
در این قسمت می توانید به اطلاعاتی درباره yahoo و aol وmsn و ICQ victim دست پیدا کنید و می توانید ببینید که با چه کسی دارد chat می کند .فقط باید enable spy کنید .
5) ICQ takeover:
این قسمت را درست نمی دانم .:-(
Advanced >
1) Ftp server:
در این قسمت می توانید کامپیوتر victim را به یک ftp سرور تبدیل کنید . فقط کافی است port را انتخاب کنید (default port=21) . قسمت max clients را بهتر است 2 یا 3 بگذارید . می توانید برای این قسمت password هم بگذارید . بعد از این کارها باید بزنید روی دکمه enable ftp server . حالا به وسیله هر ftp clients مثل cute ftp وbullet proof ftp یا WS ftp می توانید به سرور وصل شوید فقط باید , IP port را وارد کنید و همینطور password اگر انتخاب کرده باشید و بعد با فشار دادن دکمه connect می توانید به کامپیوتر victim از طریق ftp clients وصل شوید .
2) Find files:
I) find files:
در این قسمت می توانید هر فایل مخصوصی که خواستید در کامپیوتر victim پیدا کنید .
II) Show found files:
در این قسمت می توانید فایل هایی را که قبلا search کرده بودید را ببینید . در این قسمت یک دکمه هست به نام "move found files to file manager " . در این قسمت فایلهایی را که پیدا کردیم را به قسمت file manager انتقال می دهیم که این قسمت بعدا توضیح داده می شود .

هیچ نظری موجود نیست:

لینک باکس

اگر نیاز به شغل مناسب دارید برای یکبار هم که شده کلیک کنید، ضرر نخواهید کرد.