خرید آسان و آسوده

سایت های مورد نیاز شما

اگر نیاز به اطلاعات مختلفی دارید به سایتهای زیر رجوع کنید.

۱۳۸۷ خرداد ۲۶, یکشنبه

ایجاد وبلاگ قسمت ششم

فارسی کردن يک بلاگ خام:
- در بالای صفحه، پايين Address bar مرورگرتان، چند کليد ميبينيد. يکی از آنها Template نام دارد. روی آن کليک کنيد
- همه محتويات پنجره داخلی صفحه را انتخاب کرده و پاک ( Delete ) کنيد. ولی صفحه را نبنديد
- از ميان << قالبهای پيش ساخته فارسی>> که در سمت چپ صفحه واقع شده، يک قالب را به دلخواه انتخاب کرده و روی <<صفحه اصلی>> مربوط به آن قالب، Right-Click کنيد. بعد از ميان گزينه های منوی باز شده Save target as را بزنيد و فايل مذکور را در يکجا ذخيره کنيد. بعداً آنرا باز کنيد و همه محتوياتش را انتخاب و در حافظه کپی کنيد. ( برای اينکار کافيست Ctrl را نگه داشته و در همان حال کليد C را فشار دهيد)
- دوباره به صفحه Template باز گرديد و محتويات حافظه کامپيوتر را (که در واقع محتويات همان فايل تازه دريافت شده بايد باشد) در اين پنجره منتقل يا اصطلاحاً Paste کنيد. (برای اين کار کافيست که کليد Ctrl و V را بفشاريد)
- اگر متن جديد در پنجره مذکور بدون مشکلی وارد شده است، کليد Save Changes را بزنيد.(وگرنه سه قدم آخیر را دوباره با دقت تکرار کنيد)
- حالا از بين کليدهای بالای صفحه Archive را انتخاب کنيد
- در قسمت بالای سمت راست صفحه جدیدی که باز ميشود، روی Archive Template کليک کنيد
- حالا دوباره از ميان <<قالبهای پيش ساخته فارسی>> که در سمت چپ همين صفحه واقع شده، روی <<صفحه آرشيو>> همان قالبی که انتخاب کرده اید Right-Click کنيد. از ميان گزينه های موجود در منوی باز شده، Save Target as را بزنيد و فايل را پس از دريافت در يکجا ذخيره کنيد. بعد آنرا بازکنيد و همه محتوياتش را انتخاب کرده و در حافظه کپی ( Copy ) کنيد.(برای اينکار کافيست کليد Ctrl را نگه داريد و در همان حال کليد C را فشار دهيد)
- دوباره به صفحه Archive Template بازگرديد و محتويات حافظه کامپيوتر را (که محتويات همان فايل تازه دريافت شده بايد باشد) در پنجره خالی بالای صفحه منتقل يا اصطلاحاً Paste کنيد(برای اين کار کافيست کليد Ctrl را بگيريد و V را بفشاريد)
- اگر متن جديد در پنجره مذکور بدون مشکلی وارد شده است، کليد Save Changes را بزنيد(وگرنه سه قدم اخير را دوباره با دقت تکرار کنيد)
- حالا دوباره وارد صفحه اصلی بلاگتان ميشويد که در واقع صفحه POST يا نوشته هايتان است

هیچ نظری موجود نیست:

لینک باکس

اگر نیاز به شغل مناسب دارید برای یکبار هم که شده کلیک کنید، ضرر نخواهید کرد.