خرید آسان و آسوده

سایت های مورد نیاز شما

اگر نیاز به اطلاعات مختلفی دارید به سایتهای زیر رجوع کنید.

۱۳۸۷ تیر ۱, شنبه

نامه به امام زمان (عج) با زبان نوجوانی

نویسنده: م.ع
نوجوان 13 ساله
آقای من، مولای من کجایی، و کی می آیی!
آقای من کی میایی که زندگی بر تمام مسلمانان آسان شود من تورا از صمیم قلب دوست دارم و جمعه به جمعه به انتظارت می نشینم تا ظهور کنی و گاه گاه با خود می گویم شاید این جمعه بیاید شاید... من به تمام مسلمین می گویم تا به انتظارت بنشینند و به همراه تو با خدا راز و نیاز کنند تا که مشکلاتشان حل شود و از دنیای بزرگ الهی که رفتند از کارهای خود پشیمان نشوند.
ما مردمان مسلمان در صبح جمعه ها در هر هفته دعای ندبه را برای ظهور تو
می خوانیم تا بلکه ظهور کنی و دل همه ی ما را خشنود سازی و دشمنان اسلام را اگر هدایت می شوند هدایت کنی و اگر هدایت نشدند آن ها را از بین ببری و نابود کنی و نه تنها من بلکه همه عاشقان تو امام زمان (عج) که در مسجدهای سراسر کشورهای مسلمان دعای ندبه را می خوانند و من وقتی که دلم برای تو امام خودم تنگ می شود به همراه خانواده ام به مسجد جمکران مسجدی که به دست یاران تو ساخته شده می آیم و در مسجد برای ظهور تو آمدن تو به این جهان دعا می کنم و من از پدر و مادرم و مادر بزرگم شنیده ام که تو 313 یار با وفا داری و من هم خیلی خیلی دوست دارم که جزو این یاران باشم و هرکجا و هر جای این دنیا که بروی با تو هستم و همیشه دوست دارم که جزو یکی از شهیدان گردم و یا همان سپاه تو باشم و هر چند گناهکارم ولی عاشق تو هستم من نوجوانی 13 ساله هستم و وقتی که ظهور کردی دست و پاهایت را ببوسم و از اندام های زیبای بدن تو لذت ببرم و وقتی چهره ات را که دیدم مطمئنا گریه ام می گیرد چون تو بازمانده ای از اهل بیت پیامبری و همچنین مادرت نرجس و پدرت که منشع دین اسلام بود امام حسن عسکری(ع) که من به همراه پدرم به کشور عراق برای زیارت آمدیم که می خواستیم به حرم پدرت برویم اشغال گران مانع عبور ما بودن و نگذاشتن تا ما با پدر تو صحبت کنیم و به راز و نیاز بپردازیم.
من وهمه ی عاشقان تو به انتظارت می نشینیم تا جان داریم و همچنان به انتظارت نشسته ایم و تا ظهور کنی و می دانم که تو در غروب آفتاب ظهور می کنی و غروب آفتاب در آن روز از مغرب طلوع می کند و مغرب آسمان در آن روز بسیار دیدنی است و هر کس که عاشق تو باشد آرزو دارد آسمان آن روز را ببیند. از آمدن امام بزرگوار و شجاع خودش با خبر شود ای امام چرا
نمی آیی! چرا!

من بزرگترین آرزویم این است که تو را با چشمان خودم ببینم و دوست دارم که تو را در خواب های خودم ببینم و می خواهم بدانم چهره ات چگونه است و لباسهایت چگونه است چرا غیبت زد و چرا نامت امام زمان (عچ) است من خیلی دوست دارم بدانم چرا تو غایب شدی و در جمع جنگجویان غیبت زد و هرگز آنها شما را ندیدند و این خواسته های خدا دلیلش چه بوده است و هدف از این همه کارها و غایب بودن تو چه بوده است و چرا تو همانند دیگر امامان به جمع شهدا نپیوستی و به امامان شهید اضافه نشدی چرا لقب تو غایب است چرا!
امیداوارم وقتی که ظهور کردی تو را ببینم و همه این سوالات برایم پاسخ دهی و به من بگویی چرا این سوالها به ذهن من آمده است و ذهنم را مشغول کرده است و چرا من عاشق تو شده ام و دوست دارم تو را ببینم حکمت این همه اتفاقات چه بوده است و چرا خدواند این اتفاقات را روی داده است امیدوارم.
من به خاطر دیدن تو با پای پیاده به هر جایی که هستی می آیم و با تو دیدن می کنم و بقیه عمرم را اگر شما اجازه دادید با شما می گذرانم و هرکاری که از دستم بر بییاید برای شما و دین اسلام و برپا داشتن جمهوری اسلامی ایران انجام می دهم و حتی به شما می گویم که شهادت برایم آرزویی است در راه اسلام و خدای مهربان می خواهم که این درجه را به من بدهد و آرزویم را برآورده کند. من به دین اسلام و خدای بزرگ و قرآن و عترتش ایمان دارم و می دانم که هر اتفاقی که در تاریخ افتاده است به دست خداند بزرگ بوده است.
آقا جان مولایم من همانند سپری بر جلوی تو ایستاده ام و از تیرها و ضرباتی که می خواهد به شما بخورد جلوگیری می کنم و جان من در خدمت شماست و من یقین دارم که روزی شما به این دنیا باز می گردی و دوباره به کار خود که همان دعوت کردن مردم به دین اسلام را ادامه می دهید و همه ی دشمنان را نابود می کنی و کسانی که گمراه هند را به راه راست الهی هدایت می کنی آنها را از راه شیطان باز می گردانی و به راه راست هدایت می کنی من تو را به اندازه کره ها و
سیاره ها و همه چیزها و اشیاء های دنیا بازهم کم تو را دوست می دارم.
من به درگاه خدواند بخشنده و مهربان راز و نیاز می کنم تا تو ظهور کنی و جهان را آباد سازی و همه جزو سربازان تو می شوند و با هم به درگاه خدواند راز و نیاز می کنند و هرکسی که مشکلی داشت اول به خدا می گوید و بعد به نزد شما می آید و هیچ کس ضد اسلام تبلیغ نمی کند آه.... چه زیباست امامم. وقطعا روزی به همین شکل خواهد شد و همه از جنس خدا می شوند و پاک دلسوز و مهربان می شوند و همه باهم صمیمی هستند و درد و دلهای خود را با هرکسی که بخواهند به گفتگو می نشینند. آدم ها همه همیشیه با چهره های خندان هستند و در آنجا هست که همه با عدالت و رستگاری با هم رفتار می کنند و حق کسی ضایع نمی شود
ولی ای کاش این طور بود و الان این طور نیست یعنی اگر آقا جان شما بیایید همه چیز به همین طور می شود و دنیا آباد می گردد و دین اسلام همیشه پایدار می ماند و همیشه مردم با خوشحالی به راز و نیاز با خدا می پردازند. من دین اسلام را دوست می دارم و از خداوند متعال می خواهم که دین اسلام و همه مسلمانانش را پایدار نگهدارد دوستدار و منتظرت

هیچ نظری موجود نیست:

لینک باکس

اگر نیاز به شغل مناسب دارید برای یکبار هم که شده کلیک کنید، ضرر نخواهید کرد.