خرید آسان و آسوده

سایت های مورد نیاز شما

اگر نیاز به اطلاعات مختلفی دارید به سایتهای زیر رجوع کنید.

۱۳۸۷ خرداد ۱۲, یکشنبه

نحوه گداشتن یک قفل بر روی سی دی

برای قفل گذاری ما با برنامه TZ Copy Protection می خواهیم کار کنیم، این برنامه رایگان و البته بسیار قدرتمندی است که برای قفل گذاری روی ایمیج های باپسوند CUE موسوم به CUE-sheet به کار می رود. این نرم افزار قابلیت پیاده سازی پنج سطح (یا به عبارت بهتر، پنج نوع) قفل را دارد. برای استفاده از این نرم افزار به نرم افزار WinISO (یک نرم افزار رایت مانند Nero نیاز داریم.
بنابر این ابتدا برنامه رو از لینک زیر دانلود کنید:
http://new.iranupload.net/file.php?file=644e8dc17b149d82906c03bcb83be0df
مراحل ایجاد قفل گذاری روی سی دی:
۱- ایجاد یک ایمیج ISO و تبدیل آن به ایمیج CUE: این مرحله با نرم افزار WinISO انجام می گیرد. پس سی دی محتوی اطلاعات را درون درایو قرار دهید و نرم افزار WinISO را اجرا کنید. برای ایمیج گیری از سی دی از منوی Action در نرم افزار WinISO گزینه Make ISO from CDROM را انتخاب کنید یا کلید میانبر f6 را از صفحه کلید فشار دهید. در این قسمت درایو سی دی، مسیر ذخیره سازی و نام ایمیج را وارد کنید. از قسمت Option گزینه File را انتخاب و Make را کلیک کنید تا نرم افزار، ایمیج گیری با فرمت ISO را آغاز کند.
پس از پایان ایمیج گیری، نوبت به تبدیل ایمیج ISO به ایمیج با فرمت CUE می رسد. به منوی Convert بروید و گزینه ISO to BIN را انتخاب کنید. در کادر باز شده به ترتیب آدرس ایمیج ISO و سپس آدرس محل ذخیره سازی و نام مورد نظر برای ایمیج BIN
(CUE) را وارد کنید، گزینه Convert را کلیک کنید. پس از اتمام عملیات تبدیل، WinISO را ببندید. چون قدم اول و مرحله ایجاد ایمیج CUE به پایان رسیده است.

هیچ نظری موجود نیست:

لینک باکس

اگر نیاز به شغل مناسب دارید برای یکبار هم که شده کلیک کنید، ضرر نخواهید کرد.