خرید آسان و آسوده

سایت های مورد نیاز شما

اگر نیاز به اطلاعات مختلفی دارید به سایتهای زیر رجوع کنید.

۱۳۸۷ خرداد ۱۲, یکشنبه

قفل گذاری با TZ Copy Protection :

ایمیج CUE ایجاد شده در مرحله قبل را از داخل برنامه TZ Copy Protection باز کنید. در این قسمت نرم افزار پنج مرحله قفل گذاری را پیش روی قفل گذار قرار داده است. با کلیک روی Step 1 اولین قفل روی ایمیج ایجاد می شود. این قفل می تواند نرم افزار های قدرمندی همچون Clone CD را که به جای خواندن اطلاعات از اولین سکتور CD ایمیج گیری را از اولین سکتور در اولین تراک آغاز می کنند، دچار مشکل سازد!
در مرحله دوم، نرم افزار با افزدون تعدادی فایل زائد صوتی و استفاده از فناوری IFS سطح امنیتی بالاتری را روی سی دی پیاده سازی می کند. برای ایجاد این قفل، ابتدا در بخش Step 2 Setting واقع در قسمت پایین سمت چپ محیط نرم افزار در فیلد Tracks to Add Audio تعداد فایل های زائد صوتی را با وارد کردن عددی بین ۱ تا ۹۵ مشخص کرده، گزینه های Four-Second Fix و Use IFS را برای ایجاد امنیت بیشتر انتخاب کنید. حالا با کلیک روی Step 2 قفل روی ایمیج قرار می گیرد.
در مرحله سوم قفل گذاری می تواند با پیاده سازی قفل حجمی و افزایش حجم مجازی برخی فایل ها امنیت بیشتری برای سی دی مهیا می کند. برای ایجاد قفل حجمی در قسمت Step 3 Setting در فیلد Dummy File Size میزان افزایش حجم را بر حسب بایت و یا مگابایت وارد سازید، از میان محتویات ایمیج فایل مورد نظر برای اعمال افزایش حجم را انتخاب نمایید و سپس روی Step 3 کلیک کنید.
در مرحله Step 4 برنامه یک فایل آسیب دیده را به انتهای سی دی اضافه می کند. به دلیل ناسازگاری بسیاری از رایترها با این قفل، می توانیم از اعمال آن صرف نظر کنیم.
در مرحله پنجم Step 5 نیز برنامه فایل های موجود با پسوند tzh، tzw و tzd در ایمیج را با سکتورهای آسیب دیده و ضعیف جا به جا می کند. سکتور های آسیب دیده باعث افزایش زمان خوانده شدن سی دی و سکتور های ضعیف سبب ایجاد مشکل در رایت توسط برخی رایتر ها می گردد.
۳- رایت ایمیج CUE
پس از اتمام عملیات قفل گذاری، TZ Copy Protection به صورت خودکار ایمیج قفل گذاری شده را جایگزین ایمیج
CUE -Sheet اولیه می کند. نرم افزار رایت (CDRWIN , BlindWright, Nero) را اجرا نمایید و ایمیج CUE را با سرعت پایین
(۱۲X و یا ۱۰x) و در حالت Disc-at-once رایت کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

لینک باکس

اگر نیاز به شغل مناسب دارید برای یکبار هم که شده کلیک کنید، ضرر نخواهید کرد.