خرید آسان و آسوده

سایت های مورد نیاز شما

اگر نیاز به اطلاعات مختلفی دارید به سایتهای زیر رجوع کنید.

۱۳۸۷ تیر ۳, دوشنبه

انقلاب تغذیه- تهاجم غربی (قسمت دوم)

گوشت گاو
پیامبر اکرم (ص) : گوشت گاو درد است و شیرش درمان اما گوشت گوسفند درمان است و شیرش درد.
بن سینا : گوشت گاو بهک می آورد گوشت گاو و گوشتهای غلیظ جوشهای سرطانی ،جذام ،پاغر،واریس ،بیماریهای سوداییو وسواس ،بزرگ شدن طحال ،ورود زرداب به معده همچنین نوعی تب را سبب می شود.
از دیدگاه علمی : گوشت گاو به علت ازت فراوانی که دارد سلولها را به کار زیاد واداشته و اعضای گوناگون را تحریک می نماید به علاوه موجب زیاد شدن اسیدهای بدن مانند اسید فسفریک و اسید اوریک می شود .(تولید بیماری نقرس)
. اگر گوشت گاو به مقدار متوسط خورده شود محرک خوبی برای قلب و نبض بوده و فشار خون را در موقعیت خوبی قرار می دهد ولی اگر زیاد مصرف گردد باعث سختی و تصلب شرایین گردیده کار قلی را زیاد و فشار خون را بیشتر می کند.
گوشت گاو به مقدار متوسط محرک خوبی برای سلولهای کبدی است و لی افراط و مصرف بیش از حد استاندارد ، کبد را خسته و دفع سموم که از اعمال مهم کبدی است را مختل می نماید.
گوشت به علت اوره ای که از آلبومین هایش به دست می آید بر روی کلیه اثر می گذارد .کم خوردنش خاصیت داشته و زیاد مصرف نمودنش مخصوصا به علت ایجاد اسید اوریک باعث تحریکو آزردگی سلولهای کلیه گردیده بنابراین در دفع ادرار ئ سموم ایجاد اختلال می نماید
گوشت بر روی عضلات و نیروی عضلانی چندان موثر نیست و برخلاف انچه گفته می شود افرادی که فقط با نان و سبزی تغذیه می کنند عضلات محکم و قوی تری از کسانی که رژیم غذایی گوشت استفده می کنند،دارا می باشند.
گوشت بر روی قوای عقلی و فکری اثر مساعدی ندارد و به کسانی که کارهای فکری زیادی دارند ،توصیه شده است تا کمتر غذاهای حاوی گوشت را مصرف کنند.
.گوشت مواد قندی ندارد و بنابراین احتیاجات بدن را از لحاظ مواد قندی نمی تواند تامین کند .
.مصرف بیش از اندازه گوشت مستقیما یا غیر مستقیم بر سلسله اعصاب اثر نموده و موجب کم شدن حافظه و سستی و بی حالی می شود.
. اگر گوشت به مقدار زیادتر از آنچه بدن می تواند در آن تصرفاتی به عمل آورد وارد روده ها گردد مازاد آن به صورت اسهال یا استفراغ از بدن خارج می شود.
. گوشت بدن را اسیدی و ترش می سازد در صورتی که طبیعت بدن بر قلیایی بودن است.
. همیشه به یاد داشته باشید گوشت را باید با مقدارقابل توجهی سبزی مورد استفاده قرار دهید . توصیه می شود در صورت موجود نبودن سبزی از مصرف گوشت قرمز اجتناب کنید.
.میوه وسبزیجات طعام افراد با ایمان است پس با استفاده از میوه و سبزیجات بر سلامتی خود افزوده و گوشت قرمز را در حد ضرورت مصرف نمایید.
/.به یاد داشته باشید گوشت با پیاز ،روغن زیتون و شلغم عمل آورده می شود و قبل وبعد از آن سبزی میوه مصرف شود تا گرمی رطوبت آن افزوده شود.

سوسیس و کالباس روده شما را نشانه گرفته است.!
به این گروه از مواد غذایی امونیاک که سرطان زاست ومواد دیگر اضافه می کنند
تقریبا روزی نیست که محققان و پژوهشگران ما را از خوردن سوسیس و کالباس منع نکنند.آخرین یافته های پژوهشگران حاکی از آن است که مصرف سوسیس و کالباس ،خطر ابتلا به سرطان روده را به شدت افزایش می دهد.بررسی پژوهشگران در انگلستان نشان می دهد:خوردن روزانه 50 گرم گوشت فراوری شده مانند سوسیس و کالباس احتمال ابتلا به سرطان روده را که یکی از خطرناکترین انواع سرطان است،20 درصد افزایش می دهد.به گفته کارشناسان :در حالی که سرطان رودهدر انگلیس سالیانه 16 هزار قربانی می گیرد،سرطان روده بعد از سرطان ریه ،مرگبارترین نوع سرطان در انگلیس است
در کل افزودنی های مجاز که در مواد خوراکی می زنند چیست؟ مگر نه این است که شیمیایی و جهت جلوگیری از رشد میکروبهاست این مواد سرطان زاست و چون وارد بدن شده وارد سیستم گوارش شده و جذب می شود و از آنجایی که جذب سلول نمی شود یا از بدن دفع شده یا اینکه در بعضی از نقاط بدن تجمع پیدا کرده و باعث برخی از یماریها مثل حساسیت ،دردهای موضعی و... می شود
ماست: ماست حاوی 25 % اسید لاکتیک است .این اسید باعث تضعیف نورونهای عصبی می شود،به علت اسیدی بودن جذب مولکولهای کلسیم دچار اشکال می شود ،باعث یبوشت می شود بر اثریبوست ماده سمی پتومائین و گازهای سمی چون اندل،اسکاتل ،فنل ،و سولفور در روده تولید می شود و دوباره جذب خون شده و سیستم عصبی را مختل و دچار بوی بد دهان شده.
کلسیم مازاد که با ماست وارد بدن می شود موجب رسوب در نقاط مختلف بدن از جمله پاشنه پا (خار پاشنه) لگنچه کیه(سنگ کلیه) انتهای استخوان لگنچه(بزرگ شدن این استخوان ) و در قسمتهای مختلف بدن بصورت رسوبات کلسیمی (تومورهای کلسیمی) می شود.
در اثر فعالیت زیاد ورزشی بر اثر متابولیسم اسید لاکتیک در عضلات جمع شده این اسيد باعث خستگی و خواب آلودگی می شود. حال ما غذا را با ماست می خوریم یعنی خستگی می خوریم! و بعد از اینکه غذا را خورده ایم سریع خوابمان برده و با شکم پر که کراهت دارد می خوابیم شیخ الرئیس بن سینا پدر پزشکی می فرماید تا 2 ساعت بعد از ناهار و 3 ساعت بعد از شام نخوابید چرا كه باعث سنگيني معده شده و در اثر سنگيني معده و عدم عبور غذا جويده شده از معده دچار خوابهاي پريشان و كابوس شده و خواب طولاني خواهيم داشت در صورتي كه بعد از غذا به مدت 5 تا 10 دقيقه دراز كشيده وچندين نفس عميق كشيده تا غذا در معده جاي گيرد و سطح بيشتري از غذا در معرض اسيد معده قرار گيرد احساس سبكي كرده و سپس مي توان برخواسته و كارهاي روزمره خود را انجام دهيم و در موقع فرا غت از كار ،خواب سبكي داشته و روحيه وخوابهاي بهتري خواهيم داشت. همچنان كه اما صادق (ع) مي فرمايد كه بعد از غذا چند دقيقه اي دراز كشيده به صورتي كه پاي راست را رو پاي چپ گذاشته و دستها را در امتداد بدن قرار دهيم و در كل بدن به صورت كشيده باشد.
توجه مگر فقط کلسیم فقط در لبنیات است که اینقدر توصیه می شود.
با خوردن ماست LDH بالا می رود که باعث افزایش ترس و اضطراب می شود.
ماست پاستوریزه به علت سم آفلاتوکسین (که دمای 100 درجه را تا یک ساعت تحمل می کند و از بین نمی رود) نان کپک زده ،خطرناک است که سیستم ایمنی را به خطر می اندازد
رسوب کلسیم مازاد در دیواره عروق کرونر قلب ایجاد اسکلروزیز می شود.
استفاده مدام از لبنیات موجب دردهای شدید پیود خانمها و بهم خوردن نظم پریود می شود
در مجموع لبنیات بخاطر اسیدی بودن برای سیستم اسکلت و استخوانبندی مضر است
استفاده از لبنیات موجب تشدید بیماری صرع و اتوایمیون می گردد.
استفاده از لبنیات موجب افزایش آنزیم LDH شده و مصرف زیاد آن موجب سرطان تخمدان و سرطان پروستات می شود.
استفاده از ماست برای کودکان خطرناک بوده زیرا هیدروژن موجود در مغز را زیاد کرده و به همین خاطر جریانات خون مغزی افزایش یافته و کودکان دچار بیش فعالی می گردند.
مضرات ماست در کلامی دیگر: شب ادراری کودکان ،زود انزالی آقایان،درد دوره پریود خانمها ،جذب زیاد کلسیم دربدن و رسوب آنها در مفاصل می شود
برای ماندگاری مواد لبنی مثل دوغ مادهای بنام بنزوات اضافه می کنند که این ماده در محیط اسیدی معده تبدیل به بنزوئین می شود که بسیار خطرناک است.
شیر :حاوی قند لاکتوز است که انزیم هضم کننده ان در بزرگسالان وجود ندارد که با نوشیدن آن دچار اختلالات گوارشی می شوند.
نوشیدن دوغ به همراه غذا ،موجب مختل شدن شیره گوارشی می شود.
پیاز داغ مهمترین عامل میگرن و آلرژی است
لیمو ترش متابولیسم را افزایش داده و سوخت و ساز را افزایش می دهد.
نارنگی بهترین دارو برای ورم پروستات است. مضرا مصرف نوشیدنی و اب در هنگام غذا:1- غذا خوب جویده نشده 2- غدد بزاقی به اندازه کافی ترشح نشده 3- آنزیم پتیالین (هضم کننده نشاسته) ترشح نشود (کم ترشح می شود) 4- ماده لیزوزیم که ضد عفونی کننده دهان است ترشح نمی شود 5- ناراحتی گوارشی و چاقی بیش از حد و در افرادی که ناراحتی کبدی دارند باعث لاغری می شود 6- در مصرف زیاد نوشیدنی و آب در غذا به مرور زمان زخم معده و خونریزی معده ایجاد می شود 7- اکثر ناراحتی های گوارشی در کشور اسلامی ما به خاطر مصرف نوشیدنی بخصوص آب در اثناء غذا و در فاصله قبل و بعد از غذا(كه اين فاصله زماني حدود 30 دقيقه قبل و 150 دقيقه بعد از غذا) است.
آدامس : تمام آدامسها اسانس دارن که پایه آن الکل استاین نوع الکل در دراز مدت باعث ضعیف شدن چشم و کوری می شود که در فرزندانی که زیاد مصرف آدامس دارند مشهود است. وقتی بچه بزرگ شد اگر در مجلسی به او مشروبات هم تعارف شد چونکه از کودکی مصرف کرده می پذیرد.
کره: کره ای که به مردم می دهند بازیافت فاضلاب شهری است ! در حرفهای عامیانه خود داریم که بهت نشون می دم یک من ماست چند من کره می ده. با خوردن اين كره بيماري قلبي عروقي و سكته ها زياد شده د صورتي كه مصرف روغن زرد هيچ ضرري ندارد
اینرا می رساند که کره را از ماست (روغن زرد)می گرفتند.
قرص آهن مولکولی است در صورتی که بدن ما به تون اهن نیاز دارد و متاسفاه به خانمهای باردار قرص آهن و به اطفال قطره اهن می دهند که باعث سیاه شدن و وسیدن دندان و بیماریهای دیگر می شود.
پنیر پیتزا معده و راست روده را سرطانی می کند
آب لیمو صنعتی: آب کاه!(کاه را در استخر آب خیس داده) + جوهر لیمو
یکی از عواملی که باعث شده نازایی امروزه در کشور ما زیاد شود ابتدا و مهمتر ین انها تغذیه نادرست است و سپس حجامت نکردن و چند عوامل دیگر
مس : میزان یون مس مورد نیازبدن انسان 600 میلیارد یون است که در قدیم توسط ظروف مسی که غذا در ان طبخ می شد تامین می شد ولی الان در ظروف آلومینیومی با آن همه مضرات مس کجا است؟
یبوست: به یبوست ام الامراض گفته می شود. شکم یک شخص سالم باید روزی 2 تا 5 بار کار کند در غیر این صورت دچار یبوست می باشد به علت ماندگاری مانده غذایی در روده که باید دفع شود که همان سموم و مواد غیر قابل جذب برای بدن است از طریق جدار روده بازجذب شده و وارد خون شده که از طریق خون به سراسر کشور بدن!می رود که همان طور که در بالا اشاره شد بر اثریبوست ماده سمی پتومائین و گازهای سمی چون اندل،اسکاتل ،فنل ،و سولفور در روده تولید می شود و دوباره جذب خون شده و سیستم عصبی را مختل و دچار بوی بد دهان شده. هر کدام از سموم نقش خاصی در ایجاد بیماریها ایجاد می کنند به عنوان مثال سم پتومائین در چشم باعث می شود که به مرور زمان چشم ضعیف شود و به همین دلیل است که بسیاری از کودکان در دوره دبستان عینکی می شوند. بسیار از خانواده ها به نزد پزشک رفته و از شکم کار نکردن فرزندان خودشان شکایت می کنند و پزشک هم برای آنان چندین نسخه دارو از جمله بیزا کودیل و .. می نویسد ولی چه بهتر اینکه بگوید غذاهایی که باعث یبوست می شود نخورند.
غذاهایی که باعث یبوست می شوند شامل: چیپس،پفک،و در کل تنقلات که در مغازه و سوپر مارکتها وجود دارد و یا در تبلیغات تلویزیون وجود دارد ،ماکارونی،ماست،میوه پوست کنده،برنج سفید(بدون سبوس)،چای زیاد، غذاهای سرخکردنی ،شیر پاستوریزه ،عدم مصرف سبزی

هیچ نظری موجود نیست:

لینک باکس

اگر نیاز به شغل مناسب دارید برای یکبار هم که شده کلیک کنید، ضرر نخواهید کرد.