خرید آسان و آسوده

سایت های مورد نیاز شما

اگر نیاز به اطلاعات مختلفی دارید به سایتهای زیر رجوع کنید.

۱۳۸۷ تیر ۷, جمعه

اميد درماني است كه شفاه نمي دهد ولي كمك مي كند تا درد را تحمل كنيم(قسمت دوم)

گوشت گاو
پیامبر اکرم (ص) : گوشت گاو درد است و شیرش درمان اما گوشت گوسفند درمان است و شیرش درد.
بن سینا : گوشت گاو بهک می آورد گوشت گاو و گوشتهای غلیظ جوشهای سرطانی ،جذام ،پاغر،واریس ،بیماریهای سوداییو وسواس ،بزرگ شدن طحال ،ورود زرداب به معده همچنین نوعی تب را سبب می شود.
از دیدگاه علمی : گوشت گاو به علت ازت فراوانی که دارد سلولها را به کار زیاد واداشته و اعضای گوناگون را تحریک می نماید به علاوه موجب زیاد شدن اسیدهای بدن مانند اسید فسفریک و اسید اوریک می شود .(تولید بیماری نقرس)
. اگر گوشت گاو به مقدار متوسط خورده شود محرک خوبی برای قلب و نبض بوده و فشار خون را در موقعیت خوبی قرار می دهد ولی اگر زیاد مصرف گردد باعث سختی و تصلب شرایین گردیده کار قلی را زیاد و فشار خون را بیشتر می کند.
گوشت گاو به مقدار متوسط محرک خوبی برای سلولهای کبدی است و لی افراط و مصرف بیش از حد استاندارد ، کبد را خسته و دفع سموم که از اعمال مهم کبدی است را مختل می نماید.
گوشت به علت اوره ای که از آلبومین هایش به دست می آید بر روی کلیه اثر می گذارد .کم خوردنش خاصیت داشته و زیاد مصرف نمودنش مخصوصا به علت ایجاد اسید اوریک باعث تحریکو آزردگی سلولهای کلیه گردیده بنابراین در دفع ادرار ئ سموم ایجاد اختلال می نماید
گوشت بر روی عضلات و نیروی عضلانی چندان موثر نیست و برخلاف انچه گفته می شود افرادی که فقط با نان و سبزی تغذیه می کنند عضلات محکم و قوی تری از کسانی که رژیم غذایی گوشت استفده می کنند،دارا می باشند.
گوشت بر روی قوای عقلی و فکری اثر مساعدی ندارد و به کسانی که کارهای فکری زیادی دارند ،توصیه شده است تا کمتر غذاهای حاوی گوشت را مصرف کنند.
.گوشت مواد قندی ندارد و بنابراین احتیاجات بدن را از لحاظ مواد قندی نمی تواند تامین کند .
.مصرف بیش از اندازه گوشت مستقیما یا غیر مستقیم بر سلسله اعصاب اثر نموده و موجب کم شدن حافظه و سستی و بی حالی می شود.
. اگر گوشت به مقدار زیادتر از آنچه بدن می تواند در آن تصرفاتی به عمل آورد وارد روده ها گردد مازاد آن به صورت اسهال یا استفراغ از بدن خارج می شود.
. گوشت بدن را اسیدی و ترش می سازد در صورتی که طبیعت بدن بر قلیایی بودن است.
. همیشه به یاد داشته باشید گوشت را باید با مقدارقابل توجهی سبزی مورد استفاده قرار دهید . ت.صیه می شود در صورت موجود نبودن سبزی از مصرف گوشت قرمز اجتناب کنید.
.میوه وسبزیجات طعام افراد با ایمان است پس با استفاده از میوه و سبزیجات بر سلامتی خود افزوده و گوشت قرمز را در حد ضرورت مصرف نمایید.
/.به یاد داشته باشید گوشت با پیاز ،روغن زیتون و شلغم عمل آورده می شود و قبل وبعد از آن سبزی میوه مصرف شود تا گرمی رطوبت آن افزوده شود.
امام صادق (ع): دو چیز بدن را فرسوده می کند و شاید هم باعث مرگ شود:خوردن گوشت خشکیده فاسد، حمام رفتن با شکم پر
امام صادق (ع): سه نوع از خوردنی ها موجب لاغری است :گوشت خشک شده ،پنیرو شکوفه خرما
پیامبر اکرم (ص):هر کس چهل روز گوشت بخورد سنگ دل می شود.

امام علي (ع): شکمهایتان را گورستان جانوران نکنید
امام صادق (ع): در هفته یک بار گوشت بخورید و خود و فرزندانتان را بدان عادت ندهید،زیرا موجب اعتیادی همچون شراب می گردد.نیز آنان را از چها روز ،از آن محروم مدارید؛چرا انان را بدخوی می کند
پیامبر اکرم (ص):بدانامت من ،کسانی هستند که مغز استخوان را می خورند
پیامبر اکرم (ص):نرمه سر استخوان پرندگان را مخورید چرا که سل می اورد.
پیامبر اکرم (ص):سه چیز است که چاق می کن و سه چیز است که لاغر می کتد اما آن سه چیز که لاغر می کند عبارتند از :اعتیاد به خوردن تخم مرغ ،ماهی و شکوفه خرما

هیچ نظری موجود نیست:

لینک باکس

اگر نیاز به شغل مناسب دارید برای یکبار هم که شده کلیک کنید، ضرر نخواهید کرد.