خرید آسان و آسوده

سایت های مورد نیاز شما

اگر نیاز به اطلاعات مختلفی دارید به سایتهای زیر رجوع کنید.

۱۳۸۷ خرداد ۳, جمعه

موتور جستجو چگونه کار می کند؟(قسمت پنجم)

نکته ها:
• شکارچی می توانست برای شکار کبک یا اوریال و یا هر دو به آن منطقه برود همانطور که موتور جستجوگر می تواند از سرور سایت شما انواع فایل (عکس، فایل متنی، فایل اجرایی و ...) درخواست کند.
• شکارچی می تواند شب به شکار برود یا روز. موتور جستجوگر هم ممکن است شب به سایت شما مراجعه کند یا روز. بنابراین همواره مطمئن باشید که سایت شما آپ است و موتور جستجوگر می تواند در آن به شکار فایلها بپردازد.
• غذای خوشمزه را می توانید با نتایج جستجوی دقیق و مرتبط مقایسه کنید. اگر شکارچی بهترین شکار را با خود به منزل ببرد اما غذایی خوشمزه و مطابق سلیقه مهمانان طبخ نگردد، تمام زحمات هدر رفته است.
• به عنوان آخرین نکته این بخش یاد آوری می کنم که به شکار اوریالی رعنا آن هم در منطقه حفاظت شده ابیورد (پارک ملی تندوره) اصلا فکر نکنید. اما توصیه می شود که حتما از طبیعت بکر آن دیدن فرمایید (بدون اسلحه






موتورهای جستجوگر از جمله گوگل از نرم افزاری به نام روبوت یا اسپایدر (عنکبوت) برای جمع آوری اطلاعات موجود در وب استفاده می کنند. آنها به محض اینکه سایتی را پیدا کردند، متن صفحات را می خوانند و لینکها را دنبال می کنند. همه مدیران سایتها تلاش می کنند تا میزان مراجعه عنکبوت به سایت و زمان حضور آن در سایت خود را افزایش دهند. هر چه به سایت بیشتر مراجعه کنند بهتر است زیرا همواره از آخرین تغییرات اعمال شده در محتوای سایت با خبر می شوند.
با بکارگیری تکنیکی که در زیر معرفی شده است شما می توانید با عنکبوت گوگل مهربان تر باشید تا شانس حضور موثرتر سایتتان در نتایج جستجوی گوگل افزایش یابد. برای این کار شما فایلی با نام sitemap.xml می سازید و در روت سایت خود قرار می دهید.
سایت مپ سایت ایران سئو ( www.iranseo.com/sitemap.xml ) در زیر آمده است:



http://www.iranseo.com/index.php
always
1.0


http://www.iranseo.com/rouseoblog/index.php
weekly
1.0


http://www.iranseo.com/articles/index.php
weekly
1.0


و آدرس صفحه را مشخص می کنند.
و دوره به روزرسانی شدن محتوای صفحه را مشخص می کنند. شما می توانید ازalways, hourly, daily, weekly, monthly, yearly, never برای این تگ استفاده کنید.
و میزان اهمیت هر صفحه در مقایسه با کل صفحات سایت را نشان می دهد که عددی بین صفر و یک است. سعی نکنید به همه عدد یک داده شود. برای سایت ایران سئو تنها برای سه صفحه عدد یک در نظر گرفته ام. در هر صورت به خاطر داشته باشید که اهمیت همه صفحات سایت شما یکسان نیست و برخی مهمترند!
• استفاده از تگهای و و و اجباری است و بقیه تگها اختیاری می باشند.دقت کنید که تنها موارد مهم در این مقاله ذکر شده است تا از پیچیدگی مطلب کاسته شود.
آدرس چند نمونه دیگر که خیلی ساده آنها را تنظیم کرده ام را می توانید در آدرسهای زیر ملاحظه نمایید:
www.irpedia.com/sitemap.xml
www.persianblog.com/sitemap.xml
برای کسب اطلاعات بیشتر حتما به آدرس زیر مراجعه نمایید:
https://www.google.com/webmasters/sitemaps/docs/en/about.html
بعد از آنکه سایت مپ سایت شما آماده شد و بر روی سرور سایتتان قرار دادید با مراجعه به آدرس زیر و عضویت در گوگل سایت مپ می توانید سایت مپ (های) خود را به گوگل معرفی کنید. گوگل مراجعه به آنها و وضعیت هر یک را بعد به شما نشان خواهد داد.
https://www.google.com/webmasters/sitemaps/login

هیچ نظری موجود نیست:

لینک باکس

اگر نیاز به شغل مناسب دارید برای یکبار هم که شده کلیک کنید، ضرر نخواهید کرد.