خرید آسان و آسوده

سایت های مورد نیاز شما

اگر نیاز به اطلاعات مختلفی دارید به سایتهای زیر رجوع کنید.

۱۳۸۷ خرداد ۱۵, چهارشنبه

چگونه بفهميم دوستمان Inivisible است

در اين ترفند قصد داريم به معرفي 3 روش نوين بپردازيم که در کمتر جايي يافت ميشود . بدين صورت که بدون نياز به نرم افزار خاصي و تنها با استفاده از يک عمل کوچک ميتوان با وارد نمودن ID شخص مورد نظر پي به اين موضوع برد که آيا او Invisible است يا خير؟ لازم به ذکر است که اين ترفندها بر روي تمامي ورژنهاي ياهو مسنجر جديد و قديم قابل اجراست.
براي كار با روش اول لازم است :
ابتدا با ID خود به ياهو مسنجر لوگين نماييد. سپس سه کليد Ctrl+Shift+A را همزمان فشار دهيد تا پنجره Add کردن دوست نمايان شود.
سپس ID با نام sivarobot را Add نماييد.
پس از Add کردن اين ID که يک روبات است کافي است پنجره PM را باز کرده و عبارت زير را در آن تايپ کنيد و براي او ارسال کنيد:
check ID
دقت کنيد به جاي کلمه ID ، آيدي شخص مورد نظر را بنويسيد. به عنوان مثال check angel2020
حال با پيامي از جانب روبات رو به رو ميشويد که يا User Is Offline است که يعني فرد مورد نظر واقعا آفلاين است يا User Is Online که يعني فرد آنلاين ميباشد اما Invisible شده است.
و براي كار با روش دوم لازم است :
اين روش ساده تر از روش قبلي هست که به شما اين امكان را ميدهد تا خيلي راحت تر متوجه بودن يا نبودن افراد در ياهو شويد.
براي اين کار بر روي نام فردي که مي خواهيد بفهميد Invisible است يا نه، کليک راست کنيد و از صفحه اي که ظاهر شده گزينه ي Invite Conference را انتخاب کنيد. سپس منتظر بمانيد، در اين صورت چهار حالت ممکن است رخ دهد:
1. کاربر مورد نظر حضور ندارد، پس پيغامي به صورت زير ظاهر مي شود:
None if the Users in the invite list are available t.join the conference.Please try at a later time
2.کاربر در اينترنت حضور دارد ولي دعوت شما را رد مي کند سپس در کادر پنجره ي کنفرانسش پيغامي مبني بر اينکه من دعوت شما را رد مي کنم ظاهر مي شود! خوب پس کاربر حضور داشته که توانسته دعوت شما را رد کند.
3.کاربر به دعوتي که شما براي کنفرانس براي او فرستاده ايد پاسخ مثبت مي دهد، پر واضح است که او حضور دارد و شما مي توانيد نام او را در پنجره کنفرانس ببينيد.
4.هيچ پيغامي وارد نمي شود! اين کاربر دست شما را خوانده و به پيغامي که حاوي پرسش مبني بر دعوت شما به کنفرانس است پاسخ نمي دهد تا لو نرود. پس نتيجه مي گيريم که کاربر حضور دارد. در نتيجه فقط هنگامي که واقعا کاربر حضور ندارد حالت اول رخ مي دهد، در بقيه حالات حتما کاربر حضور دارد شک نکنيد.

هیچ نظری موجود نیست:

لینک باکس

اگر نیاز به شغل مناسب دارید برای یکبار هم که شده کلیک کنید، ضرر نخواهید کرد.