خرید آسان و آسوده

سایت های مورد نیاز شما

اگر نیاز به اطلاعات مختلفی دارید به سایتهای زیر رجوع کنید.

۱۳۸۷ تیر ۲, یکشنبه

قفل گذاري بر روي نرم افزار هاي نصب شده EXE Password Protector 1.1.6.214

علاوه بر امنيت فايلها و پوشه ها و محافظت از آنها به وسيله ي مخفي نمودن و پسورد گذاريشان با نرم افزارهاي گوناگون, نرم افزارهاي كاربردي گوناگون و ارزشمند نيز مي توانند به عنوان گزينه اي براي محاظفت شدن و شخصي شدن تلقي شوند! براي مثال شما نرم افزاري را در سيستم خود نصب كرده ايد كه فقط مايليد خود به شخصه از آن استفاده كنيد و شخص ديگري بدون اجازه ي شما و يا داتن رمز عبور مخصوص قادر به استفاده از آن نباشد , در چنين مواقعي چه مي كنيد؟
شركت Eltima Software نرم افزاري جديد , قدرتمند و بسيار مفيد تحت عنوان EXE Password Protector عرضه كرده است كه به شما امكان محاظفت كردن از هر فايل اجرايي تحت ويندوز را توسط يك رمز عبور را مي دهد . بنابراين به محظ اجراي نرم افزار از كاربر رمز عبور پرسيده خواهد شد تنها در صورت درست وارد كردن رمز امكان استفاده از نرم افزار ميسر خواهد بود .نكته ي جالب در مورد قدرت نرم افزار اين است كه حتي با كپي فايل اجرايي محافظت شده به سيستم ديگري باز هم فايل به صورت Password-Protected باقي خواهد ماند ! و اين امر به خاطر افزودن كدهاي خاصي به فايل اجراييست كه حدود 100 كيلوبايت به حجم آن مي افزايد.
قابليتهاي كليدي نرم افزار EXE Password Protector 1.1.6.214 :
- پسورد گذاري به صورت 16/32 و 64 بيتي بر روي هر فايل اجرايي درون محيط ويندوز
- امكان گذارد و حذف پسورد ها در محيطي بسيار ساده و آسان و با امنيت بالا براي سلامت فايلها
- محافظت از فايلها در درايو هاي محلي و شبكه اي
- توانايي پسورد گذاري تا 50 كاركتر
- توانايي تهيه ي نسخه ي پشتيبان از فايل اصلي براي آسودگي خاطر كاربر
- سازگاري با سيستم عامل هاي Windows 98 , Windows Me , Windows NT 4.x , Windows 2000 , Windows XP , Windows 2003 , Windows XP 64-bit Edition
- و ...
برای دانلود در این مکان کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست:

لینک باکس

اگر نیاز به شغل مناسب دارید برای یکبار هم که شده کلیک کنید، ضرر نخواهید کرد.