خرید آسان و آسوده

سایت های مورد نیاز شما

اگر نیاز به اطلاعات مختلفی دارید به سایتهای زیر رجوع کنید.

۱۳۸۷ خرداد ۳۰, پنجشنبه

10 دليل عمده اهميت برنامه ريزي براي زندگي

در اين قسمت قصد داريم 10 دليل عمده اهميت برنامه ريزي براي زندگي را برايتان عنوان کنيم. با مطالعه ي اين 10 دليل، متوجه خواهيد شد که چرا براي رسيدن به موفقيت نياز به برنامه ريزي داريد.
1- يک زندگي برنامه ريزي شده، به شما جهت مي دهد. برنامه ريزي اين فرصت را در اختيارتان قرار مي دهد که بدانيد به کجا مي خواهيد برويد و چطور بايد به آنجا برويد. بدون برنامه، شما در زندگي جهت نخواهيد داشت و وقت خود را براي کارهايي تلف خواهيد کرد که ممکن است هيچ تاثيري در آينده ي شما نداشته باشند.
2- يک زندگي برنامه ريزي شده، روياهاي شما را قابل دسترس قرار مي دهد. اگر تابه حال روياهايتان برايتان غيرممکن و دست نيافتني مي نمود، شايد به اين خاطر بوده شما هيچ طرح و برنامه اي براي رسيدن به آنها آماده نکرده ايد. برنامه ي زندگي براي شما مراحل رسيدن به روياهايتان را به شما نشان خواهد داد.
3- يک زندگي برنامه ريزي شده، کنترل زندگي را در دست خودتان قرار مي دهد. اگر زندگيتان را به شانس و اقبال واگذار کنيد يا اجازه بدهيد که ديگران زندگيتان را کنترل کنند، مطمئناً نااميد و دلسرد خواهيد شد. درد ست گرفتن کنترل زندگيتان تنها راه رسيدن به چيزهايي است که واقعاً مي خواهيد.
4- يک زندگي برنامه ريزي شده، به شما آرامش مي دهد. همين که بدانيد قدم ها و مراحل رسيدن به آنچه از زندگي مي خواهيد را طي مي کنيد، به شما احساس آرامش خواهد داد. بدون برنامه، دچار گيجي و سردرگمي خواهيد شد که کجا برويد و روزهايتان را چطور بگذرانيد.
5- يک زندگي برنامه ريزي شده به شما هدف مي دهد. وقتي تصميم مي گيريد که روي برنامه زندگي کنيد، يعني مي خواهيد هدفمند زندگي کنيد. ديگر زندگي کردنتان، بودن خالي نيست. شما براي خود هدفي داريد و براي رسيدن به آن قدم برمي داريد.

6- يک زندگي برنامه ريزي شده، به شما شور و اشتياق مي دهد. موفقيت تحقق پيش رونده ي يک هدف ارزشمند است. موفقيت سرنوشت نيست. وقتي برنامه ريزي شده به شما آزادي مي دهد. وقتي براي شکل دادن به سرنوشتتان آزادي طلب کنيد، هدفي پيش روي خود داشته باشيد، با شور و اشتياق بيشتر زندگي مي کنيد و براي رسيدن به آن هدف قدم برمي داريد.
7- يک زندگي برنامه ريزي شده، به شما قدرت مي دهد. برنامه ريزي و هدفمند بودن در زندگي باعث ميشود به همان طريقي که دوست داريد زندگي کنيد و به کسي نياز نداشته باشيد.
8- يک زندگي برنامه ريزي شده باعث مي شود شکرگذار نعمت هاي خداوند باشيد. شما ناظر هر آن چيزي خواهيد بود که خدا به شما داده و برنامه ريزي براي زندگيتان نشان مي دهد که به نعمت هاي خدا احترام مي گذاريد، قدر آنها را مي دانيد و شکرگذار هستيد.
9- يک زندگي برنامه ريزي شده باعث مي شود ناخودآگاهتان هم به خدمت شما درآيد. وقتي برنامه ريزي مي کنيد، بصيرتي در ناخودآگاهتان مي کاريد و آن بصيرت فرصت ها لازم براي رسيدن به موفقيت را برايتان فراهم مي آورد.
10- يک زندگي واقعاً آزاد خواهيد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

لینک باکس

اگر نیاز به شغل مناسب دارید برای یکبار هم که شده کلیک کنید، ضرر نخواهید کرد.