خرید آسان و آسوده

سایت های مورد نیاز شما

اگر نیاز به اطلاعات مختلفی دارید به سایتهای زیر رجوع کنید.

۱۳۸۷ خرداد ۱۸, شنبه

آيا گوگل E-Mail هاي شما را مي‌خواند؟

آيا گوگل E-Mail هاي شما را مي‌خواند؟
طبقه بندي موضوعي : ساير مقالات
ناشر : همكاران سيستم
تاريخ انتشار : 24/10/1383
مترجم:eMarketingway.ir
در جواب اين سوال بايد از شما بپرسم، تصور شما از گوگل چيست؟
اگر فکر مي‌کنيد که گوگل يک تشکيلات بزرگ با تعداد زيادي کارمند است که به خواندن نامه‌هاي الکترونيکي شما مشغول‌اند، جواب "منفي" است. آن‌ها نامه‌هاي شما را نمي‌خوانند. اما اگر گوگل را شبکه‌اي از سرورهاي اينترنتي و سخت‌افزارهاي کامپيوتري بدانيد، "بله " آن‌ها نامه‌هاي شما را مي‌خوانند.
بگذاريد بيش‌تر توضيح دهم.
من مشترک GMail هستم و به هيچ مشکلي در آن برخورد نکرده‌ام. چندين سايت دارم که از امکانات جست‌وجوي گوگل استفاده مي‌کنند و از ابزارهاي مختلف گوگل در تبليغات و کسب درآمد استفاده فراواني کرده‌ام.
شما تبليغاتي در سمت راست صفحه هاي نتايج حاصل از جست‌وجو مشاهده مي‌کنيد که متناسب با موضوع جست‌وجو هستند و براي ارايه‌ي اين تبليغات پول پرداخت مي‌شود.

براي مثال: اگر شما در جست‌وجوي خود به يکي از سايت‌هاي من وارد شده باشيد و روي يکي از اين تبليغات کليک کنيد، به خاطر نمايش اين آگهي مبلغي به حساب سايت من واريز مي‌شود.

تبليغات GMail نيز به همين صورت هستند و مربوط به موضوعاتي هستند که در E-Mail هاي شما وجود دارد.
قبل از اين من عضو Yahoo و Hotmail نيز بوده‌ام. اين سرويس‌ها رايگان هستند، اما تبليغات مزاحمي که خودبه‌خود ظاهر مي‌شوند، تابلوهاي تبليغاتي (Bannerهايي) که همه جا حضور دارند يا نامه‌هاي تبليغاتي که همواره براي من فرستاده مي‌شد، راه‌هاي تامين درآمد اين سرويس دهنده‌هاست.

GMail نيز مانند ديگر سرويس دهنده‌ها از چنين راهکارهايي استفاده مي‌كند، با اين تفاوت که آن‌ها نامه‌هاي رسيده شما را اسکن مي‌کنند و کلمات کليدي آن‌ها را به دست مي‌آورند و تبليغاتي در زمينه‌هاي مورد علاقه‌ي شما براي‌تان ارسال مي‌کنند، همان‌گونه که سايت‌ها را براي پيدا کردن کلمات کليدي و رتبه‌بندي در موتور جست‌وجو اسکن مي‌کنند.
به نظر من مخالفان گوگل و طرف‌داران حفظ حريم خصوصي، وقت خود را تلف مي کنند؛ زيرا هيچ اشکالي در اين روش وجود ندارد، به ويژه از زماني که گوگل تمام خط‌مشي و روش کار خود را به روشني ارايه داده است. شما نيز با مراجعه به صفحه GMail و لينک "مسايل مربوط به حريم خصوصي" مي‌توانيد مطالب زيادي در اين مورد مشاهده کنيد.بايد نسبت به شرکتهايي خشمگين باشيم که اطلاعات خصوصي ما را به خاطر منافع اندک خود مي‌فروشند.باتمام آن‌چه كه گفتيم اگر باز هم از كنكاش نامه‌هاي‌تان توسط کامپيوترها و روش GMail ناراضي هستيد، در اين سرويس مشترک نشويد! حق انتخاب با شما است.

هیچ نظری موجود نیست:

لینک باکس

اگر نیاز به شغل مناسب دارید برای یکبار هم که شده کلیک کنید، ضرر نخواهید کرد.