خرید آسان و آسوده

سایت های مورد نیاز شما

اگر نیاز به اطلاعات مختلفی دارید به سایتهای زیر رجوع کنید.

۱۳۸۷ خرداد ۶, دوشنبه

• 3 راه براي دانلود ويدئوهاي آنلاين

در حال حاضر بسياري از سايتهاي اينترنتي ، در سايتهاي خود از ويدئوهاي آنلاين استفاده ميکنند. سرعت پخش اين ويدئو ها خيلي خوب هستند اما مشکلي که دارند اين است که اکثرأ در درون فايلهاي فلش گنجانده شده اند و اين باعث ميشود که اين فايلها قابل دانلود نباشند. در اين ترفند قصد داريم به معرفي 3 راه براي دانلود اين ويدئو ها بر روي هارد بپردازيم.
يکي از راه ها براي دريافت اين ويدئو ها استفاده از نرم افزار KeepVid ميباشد که به همين منظور ساخته شده است. در اصل اين نرم افزار يک مرورگر اينترنتي است که در صورت رفتن شما به صفحه خاصي که ويدئو دارد با استفاده از ابزار موجود در آن ميتوانيد ويدئو را دانلود نماييد. همين طور اين مرورگر قابليت معرفي سايتهايي که اين ويدئو ها را در بر ميگيرند را نيز دارد. براي دريافت اين برنامه ميتوانيد به سايت سازنده مراجعه فرماييد:
http://www.keepvid.com
اما هنگامي که شما آدرس يک ويدئو را در KeepVid وارد ميکنيد در صورتي که آدرس فايل به FLV. ختم شود اين برنامه نيز در دانلود ناتوان ميشود.
فايلهاي FLV فايلهاي ويدئويي هستند که در درون فايلهاي فلش گنجانده شده اند.
راه چاره براي دانلود فايلهاي FLV استفاده از نرم افزار FLV Player است. با استفاده از اين برنامه ميتوانيد فايلهاي ويدئويی با فرمت FLV را نیز دریافت کنید.
برای دریافت FLV Player به آدرس زیر بروید:
http://www.download.com/FLV-Player/3000-2139_4-10467081.ht
اما بهترین راه برای برای ذخیره فایلهای ویدئویی آنلاین استفاده از ابزار YouTube Downloader میباشد که در دل یک سایت میباشد.
بدین منظور به سایت http://video.qooqle.jp/dl بروید. آدرس صفحه دارای ویدئو را در کادر مربوطه وارد کنید و پس از ظاهر شدن دکمه "Get Download URL " روی آن کلیک کنید.
پس از چند لحظه لینک دانلود فایل ویدئویی ظاهر میشود که با کلیک روی آن میتوانید فایل رو دانلود کنید.
در تمامی این راه ها نرم افزار FLV Player نیاز میباشد تا فایلهای فلش اجرا شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

لینک باکس

اگر نیاز به شغل مناسب دارید برای یکبار هم که شده کلیک کنید، ضرر نخواهید کرد.