خرید آسان و آسوده

سایت های مورد نیاز شما

اگر نیاز به اطلاعات مختلفی دارید به سایتهای زیر رجوع کنید.

۱۳۸۷ خرداد ۶, دوشنبه

چگونه بازاریابی موتورهای جستجو را تخصصی و بی نقص انجام دهیم

ترتیب انجام اعمال بهینه سازی صفحات وب
آیا در بدست آوردن یک رتبه خوب در یاهو با مشکل مواجه هستید ؟ آیا گیج شده اید که چرا نمیتوانید سایت خود را در AOL پیدا کنید ؟ فرق نمیکند که یک تازه وارد به دنیای بازاریابی آنلاین هستید یا یک حرفه ای، این سوالات ممکن است در هر حالی شما را به فکر وادارد. این اتفاق همیشه به خاطر کم کاری و یا ندانستن نیست بلکه یک اشتباه ساده و قابل جبران در قدم برداشتن فرد به سمت بازاریابی است.
اعمال کردن تکنیکهای بهینه سازی موتورهای جستجو
ترتیب اینکه کدام تکنیکهای بهینه سازی اول اعمال شود در جایگیری و رتبه بندی شما در موتورهای جستجو بسیار تایین کننده است. یک پروسه منطقی وجود دارد که طی آن این تکنیکها به سایتها اعمال شوند. ترتیب زیر میتواند کمک خوبی باشد :
کلماتی که میخواهید به ازای آنها سایت را بهینه کنید را بیابید.
آن کلمات را در تیتر سایت بکار ببرید.
آن کلمات را در متون خود نیز استفاده کنید
از تگ ALT و متون پشتیبانی کننده در آنها غافل نشوید
متا تگهای پر معنا و مفهوم که هم سو با فعالیتهای سایتتان باشد استفاده کنید.
قدمهایی که در بالا به نظرتان رسید تقریبا جهانی هستند و در همه جای دنیا اعمال میشوند. با این حال تغییراتی و ریزه کاری هایی به آنها اضافه و کم میشود خصوصا هنگامی که با سایتها و موتورهای جستجوی مختلف رو برو میشویم. یک راه خوب برای اینکه از تکنیکهای خود مطمئن باشیم اینست که برای هر موتور جستجوی خاص صفحات خاصی را در نظر بگیریم. در حالی که محتوییات شما بروی رتبه شما بسیار تاثیر گذار است ، موتورهای جستجوی مختلف مانند گوگل ، آلتاویستا و یا اینکتامی هنگام ایندکس کردن سایت شما الگوریتمهای مختلفی را در این راستا بکار می گیرند. با دانستن این فاکتورها و بهینه سازی بر اساس آنها شما میتوانید رتبه های بالایی در موتورهای جستجوی مختلف بدست آورید.
با فکر به انتهای کار ، حرکتتان را آغاز کنید
اینجا یک سوال چند جوابی است تا شما را کمی به فکر وادارد.
برای اینکه به رتبه بندی مناسبی در AOL برسید کدامیک از کارهای زیر را باید انجام دهید ؟
سایتتان را برای بازبینی به موتور جستجوی AOL معرفی کنید ؟
صبر کنید تا اسپایدر آن برای ویزیت سایت شما سر و کله اش پیدا شود ؟
سایتتان را به گوگل معرفی کنید ؟
اکثر شما متوجه شدید که سومی پاسخ درست است. زیرا که گوگل جوابهای AOL را فراهم میکند. با آنکه موتور جستجوی AOL ادعا دارد که نتایج موتور جستجو شان توسط گوگل کاملتر می شود ولی حداقل صفحه اول و دوم این دو موتور جستجو مانند یکدیگر هستند.
معرفی سایت
آخرین ولی با اهمیت ، قسمت معرفی کردن سایت به موتورهای جستجو است. بارهای بسیار شنیده شده که کسی از دوست خود می پرسد که " منم مثل تو سایت خودم به موتورهای جستجو معرفی کردم ، پس چرا سایت من مثل سایت تو رتبه ای ندارد ؟ " واضح است که نقص کار در رعایت نکردن سلسله مراتب است. آنهایی که به عنوان اولین قدم سایت خود را به موتورهای جستجو معرفی می کنند ، موفقیت بسیار محدودی دارند.
معرفی سایت قبل از بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو شبیه به این است که در مسابقات موتور سواری با دوچرخه شرکت کنید ! با تمام احترامی که برای طراحان صفحات وب قائل هستیم ، اکثر آنها هنگامی که به بهینه سازی صفحات وب می رسد ، نمی توانند کار زیادی انجام دهند و کمک قابل ملاحظه ای بکنند. بطور کلی آنها سعی می کنند آنچه را که صاحب سایت میخواهد طراحی کنند و ایده پشت سایت را پیاده کنند و این در حالی است که بازاریابی موتورهای جستجو و یا بهینه سازی آنها مربوط به سایتهای ساخته شده مربوط می شود. اگر کسی را برای بهینه سازی صفحات وب استخدام می کنید یا قرار دادی می بندید باید کسی باشد که بطور کامل و مفصل با تیم طراحی و برنامه نویسی شما کار کند و مطمئن شود که تکنیکهای لازم در ساختار سایت شما بکار رفته است. این رابطه مانند رابطه آرشیتکت و سازنده ساختمان است که بدون این همکاری خروجی و نتیجه لذت بخشی در کار نخواهد بود.
اگر موارد فوق را انجام دادید و موفق نشدید ، چندین بار دیگر امتحان کنید. بهینه سازی صفحات وب احتیاج به صبر بسیار دارد. تغییر دهید و منتظر شوید تا در موتورهای جستجو تغییرات خود را نشان دهند. اگر بازهم موفق نشدید یک متخصص استخدام کنید تا به شما مشاوره بدهد و اشکالهای شما را به شما نشان دهد. گاهی یک متخصص می تواند راههای میانبر خوبی را پیشنهاد کند و از اشتباهات بزرگ نجات دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

لینک باکس

اگر نیاز به شغل مناسب دارید برای یکبار هم که شده کلیک کنید، ضرر نخواهید کرد.