خرید آسان و آسوده

سایت های مورد نیاز شما

اگر نیاز به اطلاعات مختلفی دارید به سایتهای زیر رجوع کنید.

۱۳۸۷ خرداد ۶, دوشنبه

کسب رتبه بالا در موتورهای جست وجو(قسمت اول)

اهميت ديده شدن
موتورهاي جست وجو در واقع منابع رايگان و ساده اي بوده و اولين راهكاريست كه طراحان سايت و وبلاگبراي جذب بازديدكننده و تبليغات مورد استفاده قرار مي دهند ، اما موفقيت در اين امر ، كاري تصادفي نيست و به شيوه طراحي و رعايت نكات كليدي SEO(search engine optimization)
بستگي دارد. اگر وب سايت يا وبلاگ شما در 50 تا 100 يافته اول ظاهر نشود، احتمال ورود كاربران به آن از طريق موتورهاي جست و جو نزديك به صفر است .بنابراين رتبه بندي بالا تنها راه مطمئن براي ظاهر شدن در نتايج جست و جو محسوب مي شود.
نحوه عملكرد موتورهاي جست و جو !
يك موتور جست و جو، صفحات وب سايت را با اصطلاحات جست و جو شده كه توسط كاربر وارد شده، مقايسه مي كند و هرچه انطباق بيش تر باشد، جايگاه ركورد، در ليست نتايج جست و جو، بالاتر خواهد بود. بنابراين طراح صفحه وب مي تواند با دقت در طراحي، بر اين جايگاه اثر بگذارد.
كليد واژه ها
كليد واژه ها، در واقع مهم ترين تاثير گذار در بالا بردن درجه يك وب سايت يا وبلاگ، در نتايج جست وجو هستند.
كليد واژه ها به كلماتي گفته مي شود كه احتمال دارد با اصطلاحات مورد استفاده كاربر به هنگام جست و جو، انطباق داشته باشند.اين كلمات كليدي ممكن است در هر جاي صفحه ظاهر شوند، اما جايگاه آنها در صفحه بر امتياز محاسبه شده توسط موتور كاوش اثر خواهد داشت.بنابراين دو نكته مهم در اين رابطه وجود دارد:
- انتخاب كليد واژه ها
- محل قرار گيري كليد واژه ها
انتخاب كليد واژه ها:
كلمات كليدي را بسته به موضوع سايت يا وبلاگ بايد با دقت انتخاب و از آنها در مكان هاي مختلف سايت استفاده كرد.
چند نكته در انتخاب كليدواژه ها:
اصطلاحاتي كه ممكن است كاربر به هنگام جست و جو مورد استفاده قرار دهد شناسايي كنيد.
اين واژه ها نبايد بر اساس نام كالا يا نام سازمان باشند،بلكه بايد كلماتي باشند كه بازديد كننده ممكن است طي كاوش درباره فعاليت، محصول يا خدمات شما ان را وارد كند.
از عبارات تك حرفي و كلماتي مثل وب،اينترنت،پست الكترونيكي يا خانه كه در نود درصد پايگاه هاي وب ظاهر مي شوند پرهيز كنيد.
حد تعادل را در استفاده از كلمات كليدي رعايت كنيد و از به كار بردن زياد از حد آنها خودداري كنيد،چرا كه اين كار يك امتياز منفي محسوب مي شود و ممكن است باعث حذف وب سايت شما از ليست نتايج شود.

هیچ نظری موجود نیست:

لینک باکس

اگر نیاز به شغل مناسب دارید برای یکبار هم که شده کلیک کنید، ضرر نخواهید کرد.