خرید آسان و آسوده

سایت های مورد نیاز شما

اگر نیاز به اطلاعات مختلفی دارید به سایتهای زیر رجوع کنید.

۱۳۸۷ خرداد ۶, دوشنبه

افزایش رتبه بندی و ترافیک توسط لینکها

مشهوریت لینکی عموما به تعداد و کیفیت سایتهای اینترنتی گفته می شود که از لحاظ محتوا با سایت شما مرتبط هستند و به سایت شما لینک می باشند. موتورهای جستجوگر تاکید خاصی برروی لینکهای ورودی دارند زیرا نشانگر اینست که ، اگر سایتهای دیگر به سایت شما لینک می باشند یعنی شما سایت قابل قبول و با ارزشی را ارائه می دهید. همچنین لینک ورودی برای اسپایدرهای موتورهای جستجوگر به عنوان یک گواهی نامه از حضور آنلاین سایت تلقی می شود.
موتور جستجوگر گوگل یک نوار بار قابل دانلود برروی صفحه اینترنت ارائه می دهد که مشخص کننده مشهوریت لینکی سایت می باشد یکی از موارد بروی این نوار بار " رتبه بندی صفحات یا Page Rank "می باشد که این نشان دهنده رتبه بندی گوگل است که از مشهوریت سایتها نشات می گیرد. قابل ذکر است که این رتبه بندی از صفر تا 10 می باشد و رتبه بندی بالا برای صفحه هایی در نظر گرفته می شود که دارای رتبه بندی 5 تا 10 می باشند.
چهار تکنیک زیر به شما کمک می کند تا آسان تر به اهداف خود دست یابید.
مرحله اول : مشخص نمودن سایتهایی با " رتبه بندی بالا "
از قرار دادن لینک مورد نظر خود درون سایتهایی که حلقه وار سعی دارند بین یکدیگر ایجاد لینک کنند خودداری کنید و از متدها و روشهایی مانند قرار دادن لینکها درون دفترچه میهمان ( Guest Books ) و تالارهای گفتگو ( Forum ) پرهیز کنید زیرا به عنوان " Spam " توسط موتورهای جستجوگر تلقی می شوند و هنگامی که سایت شما در بانک اطلاعاتی یک موتور جستجوگر توقیف شود یک تیم بهینه ساز صفحات وب ( SEO ) نیز نمی تواند به سادگی شرایط را به حال اول در آورد. به جای آن کلمات کلیدی اولیه خود را جستجو کنید و سایتهایی را بیابید که از لحاظ محتوا با سایت شما مرتبط بوده و سایت شما مکمل فعالیتهای آن سایتها می باشد و نه رقیب. در این حالت ممکن است لینکهای کمتری بدست آورید ولی در فعالیت های محبوبیت و مشهوریت لینکی بسیار موثرتر خواهد بود. برای مثال ، برای یک شرکتی که سازنده کریستال و تراشهای خاص آن است ، لینکهایی از سایتهای صنایع نظامی و دولتی بسیار با اهمیت تر و قوی تر از چندین و چند لینک از سایتهای شخصی می باشد.
مرحله دوم : درخواست یک لینک ورودی
معمولا درخواست لینک به دو صورت است. یا لینکها از نوع رفت و برگشتی هستند ( Reciprocal Links ) که در این صورت لینک دو طرفه خواهد بود و به ازای درخواست هر لینک ، شما نیز باید لینکی به سایت مورد نظر بدهید. در این صورت حتما در نامه درخواست خود ، آدرس صفحه ای که لینک برگشت به سایت مورد درخواست را قرار داده اید ذکر کنید که صاحب سایت از حسن نیت شما مطلع باشد. اگر از عاقبت سوال خود در ابتدا مطمئن نیستید ، آدرس صفحه ای را که در آینده لینک موردنظر را خواهید گذاشت قید کنید.
نوع دوم لینک های یکطرفه هستند ، این لینک ها با ارزشتر بوده و بدست آوردن آنها نیز مستلزم تلاش بیشتری است. برای درخواست چنین لینکهایی باید سایتهایی را پیدا کنید که مکمل فعالیت شما باشند و بتوانید به مدیر سایت بفهمانید که چه مزایایی در لینک کردن به شما به سایت او و بازدیدکنندگان سایتش وجود دارد.
یکی از موثرترین روشها برای درخواست لینک ، ایمیل کردن به مدیر سایت یا مدیر بازاریابی سایت می باشد. امروزه بهترین کار بکارگیری ایمیل شخصی مدیر بازاریابی است. اگر نام وی در سایت ذکر شده است سعی کنید که از اسم خود شخص استفاده کنید.
با آسودگی خاطر درباره درخواست لینک صحبت کنید ، دلایلی را که بازدیدکنندگان سایت آنان از بازدید سایت شما منفعت می برند را بیان کنید. با بیان مشخص بعضی نکات از سایت مورد نظر ، نشان دهید که شما سایت آنان را مورد بررسی قرار داده اید و هیچگاه از جملاتی مانند " من سایت شما را دوست دارم " و یا " ما خیلی با هم مطابقت داریم " استفاده نکنید.
مرحله سوم : کلملت کلیدی درون متن سایت خود را به لینک تبدیل کنید
در توضیحاتی که به طور مختصر از سایت شما و نام شرکت است،یکی از کلمات کلیدی خود را بگنجانید که این کلمه به سایت شما لینک شود. تا جایی که ممکن است از لینک کردن سایت خود به صورت گذاشتن URL ساده ( http:www.domain.com)
خودداری کنید.
مرحله چهارم :از صفحات فرود ) landing page ) مرتبط و متناسب استفاده کنید
تمام لینک ها را به صفحه اصلی سایت )home page ) خود لینک نکنید. هر صفحه ای لینک ورودی خود را احتیاج دارد. لینک ورودی خود را به صفحه ای ( Landing Page ) که از نظر محتوا با کلمه کلیدی که آنرا لینک کرده اید ، ارتباط دهید.

هیچ نظری موجود نیست:

لینک باکس

اگر نیاز به شغل مناسب دارید برای یکبار هم که شده کلیک کنید، ضرر نخواهید کرد.