خرید آسان و آسوده

سایت های مورد نیاز شما

اگر نیاز به اطلاعات مختلفی دارید به سایتهای زیر رجوع کنید.

۱۳۸۷ خرداد ۶, دوشنبه

راه‌کارهای افزایش آمار بازدیدکنندگان سایت(قسمت دوم)

۴- سرویس‌های ثبت در موتورهای جستجو
یکی از ساده‌ترین راه‌هایی که باعث قرارگرفتن در بسیاری از سایت‌ها می‌شود، پرداخت پول جهت نمایش سایت شما در لیست موتورهای جستجو است. بسیاری از شرکت‌ها این خدمات را انجام می‌دهند. تعدادی از آن‌ها بصورت آنلاین و تعدادی دیگر با استفاده از برنامه‌های موجود خودشان این کار را انجام می‌دهند.
اما… این روش با وجود آسان بودن ملتزم پرداخت هزینه‌های گرانی خواهد بود. بعضی از این سرویس‌ها مبلغ ۱۰۰ دلار را برای ثبت در تعداد زیادی سایت دریافت می‌کنند. ممکن است پرداخت این مبالغ برای شما ارزش داشته باشد، اما کسانی هم هستند که تازه وارد دنیای تجارت در وب شده‌اند. شاید بهتر باشد این افراد به دنبال سرویس‌های پایین‌تر با مبالغ پایین‌تری بگردند.
۵- آگهی‌دادن
منظور از این آگهی دادن، تبلیغات آن‌لاین و یا بنر‌هایی که در گوشه‌گو‌شه‌ سایت‌های مختلف چشمک می‌زنند نیست. بلکه تبلیغ در خارج از دنیای وب است. همیشه آدرس سایت خود را در انتهای مکاتبات(پست‌الکترونیک و نامه‌های پستی) خود بنویسید. هر یک از نامه‌های پستی به واقع می‌توانند نقش یک تابلوی اعلانات کوچک را برای شما بازی کنند. تبلیغات در روز‌نامه‌ها و مجلات. پوسترها و… آدرس سایت شما باید در تمامی تبلیغاتتان درج شده باشد. بر روی کارت‌های ویزیت و هر چه که مال شماست. یکی دیگر از کارهایی که توصیه می‌شود تهیه خودکار، لیوان، جاکلیدی و… تبلیغاتی است. مطمئناً آدرس سایت شما باید بر روی آنها درج شده باشد.
اما… این کارها بسیار گران تمام خواهند شد. تصمیم‌گیری در مورد پرداخت این هزینه‌ها برای افرادی که تازه وارد دنیای آن‌لاین شده‌اند کار ساده‌ای نخواهد بود.
۶- در انتخاب نام دامنه دقت فراوانی به خرج دهید.
بازاریابان حرفه‌ای حتماً به شما خواهند گفت که کسب موفقیت خود را مدیون انتخاب نام دامنه سایتتان هستید. یک نام خوب باید کوتاه و قابل درک بوده و نوع فعالیت شما را نشان دهد. بطور مثال یک کتاب‌فروش می‌تواند به عنوان آدرس سایت خود آدرس‌های زیر را قرار دهد.
Http://www.BookStore.com این آدرس به طور کامل نوع فعالیت آن سایت را نشان می‌دهد. بطورقطع این آدرس بهتر از آدرسی مانند Http://www.BookStore.FreeHosting.com و خیلی بهتر از آدرسی به صورت Http://www.FreeHosting.com/Hst/Shops/sites/BookStore.html است.
اما… بسیاری از سایت‌های جالب و مفید بر روی سایت‌های مجانی مثل GeoCities و یا PersianBlog و… هستند. به‌علاوه دامنه‌های زیادی ثبت شده و در بعضی موارد انتخاب نام دامنه بسیار محدود می‌شود. با وجودی که دامنه‌های ساده بسیاری فوائد دیگر نیز دارند؛ ولی تعداد زیادی از مردم سایت شما را از طریق لینک‌هایی که به سایت شما داده می‌شود می‌شناسند. و آدرس سایت برای آنان مهم نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

لینک باکس

اگر نیاز به شغل مناسب دارید برای یکبار هم که شده کلیک کنید، ضرر نخواهید کرد.