خرید آسان و آسوده

سایت های مورد نیاز شما

اگر نیاز به اطلاعات مختلفی دارید به سایتهای زیر رجوع کنید.

۱۳۸۷ خرداد ۶, دوشنبه

کسب رتبه بالا در موتورهای جست وجو(قسمت سوم)

- تگ هاي متا :
داده هاي متا به اطلاعاتي درباره سند يا صفحه اطلاق مي شود.دوگزينه خاص كليد واژه و توصيف هستند.اين دو، مورد استفاده تعدادي از بزرگترين موتورهاي كاوش براي مشخص كردن ميزان ربط يافته هاي جست و جو و رتبه بندي آنها قرار مي گيرند.
-
-
چند نكته در نحوه نگارش تگ هاي متا :
طول محتواي اين تگ ها نبايد طولاني تر از حد لازم باشد.توضيحات بايد به 150 حرف و كليد واژه ها به 750 حرف محدود شوند.
مهم ترين كليد واژه ها را در ابتداي فهرست قرار دهيد تا تاكيد بيشتري را فراهم كنند.
معمولا در فهرست كليد واژه هاي متا،به وسيله علامت كاما كليد واژه ها از هم جدا مي شوند.با اين وجود، هنگامي كه كلمه كليدي مورد نظر شما يك عبارت است،مي توانيد كل عبارت را به عنوان يك كليد واژه در نظر بگيريد.
- آخرين توصيه ها :
از عبارات كوتاه و متناسب براي عناوين و نام صفحات استفاده كنيد.
متون مبهم و بي ربطي كه در صفحات وب سايت وجود دارند را با اصطلاحات و عبارات مرتبط با موضوع صفحه كه حاوي كلمات كليدي نيز باشند،جايگزين كنيد.
براي هر صفحه توضيح متا (Meta Description) را با طول معقول و واژه هاي مرتبط در نظر بگيريد و از كلمات كليدي نيز بيش از حد در آن استفاده نكنيد.
با سايت هاي ديگر تبادل پيوند و بانر كنيد چرا كه تعدادي از موتورهاي جستجو نظير گوگل تعداد پيوندهاي مرتبط با سايت يا وبلاگ شما را به عنوان اعتبار سايت يا وبلاگ در نظر مي گيرند و آن را بر روي رتبه بندي نتايج جست و جو تاثير مي دهند.
موفق باشيد
برگرفته از: مجله وب

هیچ نظری موجود نیست:

لینک باکس

اگر نیاز به شغل مناسب دارید برای یکبار هم که شده کلیک کنید، ضرر نخواهید کرد.