خرید آسان و آسوده

سایت های مورد نیاز شما

اگر نیاز به اطلاعات مختلفی دارید به سایتهای زیر رجوع کنید.

۱۳۸۷ خرداد ۶, دوشنبه

مزیتهای پرداخت به ازای کلیک Pay Per Click

پی پی سی بهترین ، ساده ترین و موثرترین روش برای آگهی دهندگان و تبلیغ کنندگان اینترنتی ، جهت بدست آوردن بهترین موقعیت برروی موتورهای جستجوگر می باشد. در خلال چند روز ، متن تبلیغ وب سایت شما بروی موتور پی پی سی و سایتهای شریک آن که شما حضور و تبلیغ خود را برروی آن خریده اید ، ظاهر می گردد. بنابراین برای تمام تبلیغ کنندگان در هر سطحی که باشند ، موتورهای پی پی سی ترافیک را تضمین می کنند. این تا زمانی برجاست که شما در رقابتی که با پرداخت پول به ازای هر کلیک می کنید ، پیشتاز باشید.
سهولت دستیابی به تعداد بیشتری از مخاطبان
تعداد بسیاری از استفاده کنندگان اینترنت تا بحال از موتورهای پی پی سی ای مانند Findwhat ، Overture ، Kanoodle استفاده نکرده اند ، در صورتی که تعداد بسیاری از این افراد موتورهای جستجوگری مانند یاهو ، آلتاویستا و ام اس ان را استفاده کرده اند. در اینجا نکته ای وجود دارد و آن اینست که خرید بهترین تبلیغات بروی موتور های جستجو گر پی پی سی به تبلیغ کنندگان ، امکان قرار گرفتن بروی موتورهای جستجوگر معروف را می دهد. برای مثال هر کدام از این موتورهای جستجوگر پی پی سی ، دارای تعدادی سایت شریک هستند که تبلیغ کننده با پرداخت هزینه به موتور جستجو پی پی سی خود ترافیک را از طریق این سایتهای شریک نیز دریافت می کنند. بطور ساده می توان اینگونه این مطلب را توصیف کرد که برای مثال در موتور پی پی سی Kanoodle تبلیغ کنندگان ، تبلیغ خود را به این موتور جستجو واگذار می کنند ولی در واقعیت تبلیغ آنها در شبکه همکار کنودل که عبارتند از DogPile , MetaCrawler, WebCrawler , CNet و search.com بعلاوه 2500 سایت دیگر که قابلیت جستجو دارند ، پخش می شود. اما تبلیغ کنندگان به سایت کنودل این هزینه را می پردازند بدون توجه به اینکه این ترافیک از کدام سایتهای شریک بوجود می آید.
یکی از جذابیتهای موتورهای پی پی سی ، در اینست که آنها شبکه هایی از سایتهای مختلف در زمینه های گوناگون دارند که این کمک به جمع آوری کلیک های پر ارزش و مرتبط می کند. به این معنا که اگر لینکی را در Overture بخرید و رتبه بالا را برای کلمه خود پرداخت کنید ، در سایت ِاهو نیز دیده می شوید و یا اینکه در برنامه AdWord گوگل اگر شرکت کنید ، تیلیغ متنی شما در سایت AOL نیز قابل مشاهده خواهد بود.
تبلیغ شما می تواند بطور انتخابی در سایتهای شریک موتورهای جستجوی پی پی سی و در کنار متن آنها قرار گیرد.
همانطور که قبلا ذکر شد ، موتورهای پی پی سی نتایج جستجوی خود را به شرکای خود ارائه می دهند ، این بدین معنی است که متن تبلیغ شما بروی سایتهای آنان نیز ظاهر می شود. این زمانی اتفاق می افتد که ، کلمه کلیدی که شما بروی موتور پی پی سی قیمت گذاری کرده اید ، مورد جستجو قرار گیرد. تبلیغات بین متنی سایتها ، شانس قرار گرفتن متن تبلیغ شما را بروی سایتهای شریک بالا می برد. کلمه کلیدی جستجو شده ، لزوما بروی سایت شریک قرار نمی گیرد. در صورتی موتور جستجوگر پی پی سی این کار را انجام می دهد که متن و محتوای صفحه سایت شریک با متن تبیلغ شما ، مرتبط و همگون باشد. برای مثال ، آیا تاکنون به سایتهایی رفته اید که سمت راست و چپ آنها تعدادی از تبلیغات گوگل زیر هم نمایش داده شده باشد ؟ بدون آنکه هیچ کلمه ای را جستجو کنید ؟
در این سایتها تبلیغات شما با محتویات متناسب است که این تشخیص بر عهده موتور جستجوگر پی پی سی است.
هزینه های پایین
هزینه کم راه اندازی ، استفاده از کمپینهای تبلیغاتی پی پی سی را به صرفه می کند. شما تنها مقداری پول برای راه اندازی سرمایه گذاری می کنید و هر زمانی که کلیکی بروی متن تبلیغ شما می شود از سرمایه شما کسر می شود. برای اکثر موتورهای جستجوگر ، حداقل هزینه 10 سنت معادل 89 تومان برای هر کلیک می باشد.با توجه به اینکه با کدام موتور پی پی سی کار میکنید ، می توانید با یک سنت افزایش رقم پرداختی خود بالای رقیب خود ، تبلیغ خود را بالاتر از آنها نمایش دهید ولی قضیه همیشه به این آسانی نیست زیرا که کلمه های پر رقابت معمولا رقم بالاتری ار کمترین پرداخت به ازای کلیک دارند و شاید گاهی رقابت خیلی به صرفه نباشد. گوگل نیز الگوریتم خاصی در تعیین رتبه تبلیغ شما ، ما بین رقبای دیگر دارد ، به این ترتیب که حاصل ضرب رقم پرداختی شما به ازای هر کلیک در تعداد باری که در واحد مشخصی از زمان ، تبلیغ شما کلیک می شود ، تعیین کننده جایگاه تبلیغ شماست. پس دو فاکتور می تواند برای شما موفقیت آمیز باشد ، یکی پولی که به ازای هر کلیک هزینه می کنید و دیگر اینکه چقدر تبلیغ شما برای بازدیدکنندگان جالب و خواندنی است.

سازماندهی و مدیریت آسان کمپینهای تبلیغاتی در پی پی سی ها
اگر برای راه اندازی و شروع کمپین تبلیغ خود آماده هستید ، می توانید از صفحه اصلی یکی موتور جستجو پی پی سی شروع کنید. در صفحه اصلی سایت به دنبال لینک " تبلیغات " باشید. در ظرف چند دقیقه شما قادر خواهید بود اطلاعات زیر را ثبت نمایید :
اطلاعات و مشخصات شرکت
اطلاعات نحوه پرداخت
لغتهای کلیدی انتخابی شما
مشخص نمودن عنوان برای هر یک از لغات کلیدی
مشخص نمودن توضیحات مربوط به هر یک از لغات کلیدی
آدرس صفحه فرود که پس از کلیک کلمه کلیدی به آنجا برود
مقدار هزینه برای هر یک از لغات کلیدی
برای مشخص کردن عنوان و توضیحات هرکدام از لغات کلیدی ، شما چند دقیقه تا چند ساعت زمان احتیاج دارید. بهتر است قبل از انجام این پروسه ثبت در موتور جستجوگر مورد نظر خود ، عنوان و توضیحات و آدرس صفحه فرود را از قبل مشخص کنید. زیرا اگر هنگام ثبت ، زمان طولانی را برای ثبت هر لغت کلیدی نگه دارید ، صفحه مورد نظر از حالت اکتیو و فعال خارج می شود و شما مجبور خواهید شد که مجددا اطلاعات را وارد کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

لینک باکس

اگر نیاز به شغل مناسب دارید برای یکبار هم که شده کلیک کنید، ضرر نخواهید کرد.