خرید آسان و آسوده

سایت های مورد نیاز شما

اگر نیاز به اطلاعات مختلفی دارید به سایتهای زیر رجوع کنید.

۱۳۸۷ خرداد ۶, دوشنبه

راه‌کارهای افزایش آمار بازدیدکنندگان سایت(قسمت اول)

یکی از موضوعاتی که در جامعه جهانی اینترنت خیلی بحث بر‌انگیز است این است که چگونه افرادی را به بازدید از سایت خود دعوت کنیم. و این درحالی است که به طور قطع میلیون‌ها صفحه با همان عناوین سایت شما در اینترنت وجود دارد. پس چگونه کاربران را مجبور به بازدید از سایت خودمان بکنیم؟
هنگامی که شما قصد ارتقاء سایت خود را دارید حتماً راه‌کارهای خوبی به نظرتان خواهد رسید. اما باید معایب این کارها را نیز در نظر گرفت…
۱- ارسال سایت به یک موتور جستجو
یکی از موثرترین راه‌ها برای جلب مشتری اضافه کردن آدرس سایت در لیست سایت‌های یک موتور جستجو است. موتورهای جستجو هر کدام روش متفاوتی برای اضافه کردن سایت‌ها به لیست خود دارند. اما با قرار گرفتن در لیست هر کدام از آن‌ها به سرعت متوجه افزایش آمار سایت خود خواهید بود.
اما… این کار می‌تواند مدت‌زمان زیادی به طور انجامد. به‌طور مثال جهت قرار گرفتن در لیست Google باید مدتی مابین ۴ تا ۶ هفته منتظر بمانید. علاوه بر این شما نمی‌توانید مطمئن باشید که تمامی موتورهای جستجو سایت شما را خواهند پذیرفت
۲- استفاده از متاتگ‌ها(Meta tags)
متاتگ‌ها به موتورهای جستجو در دسته‌بندی سایت شما بر اساس کلمات کلیدی(Keywords) و نیز توضیحات(Descriptions) ارائه شده در سایت، کمک فراوانی می‌نماید. متا‌تگ‌ها در قسمت < Head > صفحات HTML قرار می‌گیرند. سایت‌های فراوانی وجود دارد که به شما در ساختن متا‌تگ‌ها کمک می‌کند تا بتوانید حضور خود را در وب افزایش دهید.
اما… تمامی موتور‌های جستجو از متا‌تگ‌ها استفاده نمی‌کنند. بطور مثال در سایت About.com شما می‌توانید خیلی از موضوعات مشابه هم را در یک فهرست ببینید. ولی این کار توسط متا‌تگ‌ها و بطور اتوماتیک نیست بلکه دسته‌بندی سایت‌ها توسط یک شخص انجام می‌شود.
3- سایت‌های مشابه(Related sites)
بسیاری از سایت‌ها لینک‌هایی به سایت‌های مشابه دارند و اگر سایت شما مشابه با یکی از سایت‌ها باشد می‌توانید از آنان بخواهید تا به شما هم لینک‌ بدهند. این کار همون تبادل لینکی است که در بین سایت‌های ایرانیان هم رواج زیادی دارد. با وجودی که منکر ارزش کار فوق نمی‌شویم، اما منظور از این قسمت فقط لینک به سایت‌های مرتبط با هم است. در صورت ارتقاء کم‌کم شما هم پیشنهاد قراردادن لینک به دیگران را در سایت خود دریافت خواهید کرد.
اما… شما نمی‌توانید با زور و اجبار دیگران را مجبور کنید که به سایت شما لینک دهند. وب‌سایت‌های دیگر تنها در صورتی که دوست داشتند و تا هر زمان که بخواهند لینک شما را نمایش می‌دهند. یک توصیه اینست که در صورتی که یکی از سایت‌ها به شما لینک داد شما هم حتماً لینک آن سایت را در قسمت سایت‌های مشابه قرار دهید

هیچ نظری موجود نیست:

لینک باکس

اگر نیاز به شغل مناسب دارید برای یکبار هم که شده کلیک کنید، ضرر نخواهید کرد.